Huimaus- ja Meniere-Akatemia: Suolan ja natriumin vaikutukset. Yhteistyössä: Sydänliitto

• ke 4.12.2024 klo 1819:30
  • Ilmoittautumiset kysytään sähköpostilla edellisenä perjantaina, webinaari

Liika suolan ja natriumin määrä ei ole hyväksi terveydelle. Menieren tautia sairastaville natrium lisää nesteturvotusta sisäkorvassa ja siten aiheuttaa huimausta. Sydänliiton tietopaketissa kuulemme kokonaisvaltaisen tietopaketin suolasta ja lopussa jaamme yhdessä kokemustietoa hyviksi koetuista vähäsuolaisista tuotteista.

Keski-Suomen Huimaus- ja Meniere-yhdistyksen esittely. Ilmoittautuminen tulee tähän edellisenä perjantaina.

Tapahtumamme ovat kaikille tasapainojärjestelmästä kiinnostuneille avoimia, mutta  jos haluat varmistaa, että huomaat jokaiseen uuden Huimaus- ja Meniere-Akatemian tapahtuman, niin liity jäseneksi. Silloin saat kutsut suoraan omaan sähköpostiisi ja 4 kertaa vuodessa ilmestyvän Balanssi-lehden.

--------------------------------------------------

Aloita MeniTuen läpikäyminen rekisteröimällä oma tunnus tai jos olet jo rekisteröitynyt, niin jatka MeniTuen läpikäyntiä.